سوالی دارید ؟

menuordersearch
khanehtalai.ir
دسته بندی کالا ها
/uploadfile/file_portal/site_3865_web/file_portal_end/Seting/Profile/1050(2).png
سبد خرید شما خالی است !
تومان
سبد خرید
چطور می‌توانم سفارشم را پیگیری کنم؟

وارد سایت خانه طلایی شوید. روی گزینه سفارش‌های من کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزییات می‌توانید سفارش خود را ببینید. می‌توانید در این قسمت روند آماده‌سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

هزینه روش‌های ارسال با اشتراک خانه طلایی چقدر است؟

اعضای خانه طلایی می‌توانند به ازای هر ماه اشتراک، چهار ارسال رایگان بر روی مرسوله های عادی داشته باشند،

به جز ارسال، باربری و سفارش های سوپر کالا زیر ۸۰ هزار تومان.

چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟

شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید. میتوانید برای مشاهده روند لغو سفارش به توضیحات تکمیلی مراجعه کنید.

میتوانم سفارشم را بصورت اقساطی ( اعتباری ) پرداخت کنم؟

بله، خانه طلایی تسهیلاتی را فراهم کرده، شما میتوانید تا سقف 20 میلیون تومان به صورت اقساط با بازپرداخت 6، 9 و 12 ماهه از سایت خانه طلایی خرید کنید.

هزینه ی ارسال در خانه طلایی چگونه محاسبه میشود؟

هزینه ارسال بر اساس شیوه ارسال متفاوت است و در زمان ثبت سفارش نمایش داده می‌شود.

چطور درخواست خود را جهت بازگرداندن کالا (مرجوعی کالا) به شما اطلاع دهم؟

شما میتوانید از طریق فرم درخواست مرجوعی در حساب کاربری، صفحه تماس با ما و تلفن درخواست خود را ثبت نمایید.

چرا به شماره سفارش (DKC) نیاز داریم؟

خانه طلایی برای افزایش سرعت پاسخ گویی به مشتریان با دریافت کد سفارش یا همان کد "DKC " این امکان رو ایجاد کرده که بتونید در زمان کمتری به نتیجه مورد نظر خود برسید...

شرایط خرید و بازگرداندن کالا برای کالاهای سوپر کالا چگونه است؟

لطفاً پیش از خرید، موارد زیر را به‌دقت بخوانید؛ زیرا ثبت هر سفارش در خانه طلایی به معنی موافقت با شرایط زیر است.

شرایط گارانتی خانه طلایی

امروزه توجه به کیفیت کالا از مهمترین وظایف فروشندگان کالا است و خدمات پس از فروش ضامن حفظ این کیفیت است.
در همین راستا فروشگاه خانه طلایی مفتخر به ارائه سرویس در اسرع وقت به مشتریان گرامی است.
جهت سهولت در پیگیری گارانتی دستگاه خود می‌توانید از طریق شمار 34496205-031 اقدام نمائید.

چطور میتوانم بدون برقراری تماس، درخواست مرجوعی کالای خریداری شده را اعلام کنم؟

شما میتواند وارد پروفایل خود شوید و از قسمت سفارش تحویل داده شده، فرم درخواست را تکمیل کنید.
مشاهده توضیحات تکمیلی

شرایط استفاده از کد تخفیف اولین خرید چیست؟

سیستم هوشمند خانه طلایی، پس از بررسی حساب کاربری در صورتی که مالک آن مشتری جدید خانه طلایی باشد...

چطور میتوانم امتیاز‌ بگیریم؟

بعد از ساخت حساب کاربری در خانه طلالیی، می‌توانید با یکی از روش های زیر امتیاز کسب کنید:

 

خرید کالا

ثبت نظر

انجام ماموریت‌های خانه طلایی

توجه کنید چنانچه ماموریتی در خانه طلایی موفقیت‌آمیز انجام شود، دریافت امتیاز آن مستلزم انتخاب گزینه"دریافت امتیاز" است.

چگونه می‌توانم نصب و پیگیری درگاه پرداخت هوشمند را انجام دهم؟

شما میتوانید پس از مراجعه به لینک https://www.khanehtalai.ir/ipg/، مراحل آن را مطالعه و فرم های لازم را تکمیل کرده و درصورت وجود سوالات فنی درخصوص راه اندازی درگاه با ایمیل merchant.support@khanehtalai.ir مکاتبه کنید.

خانهورود به حساب کاربریسبد خرید
بازگشت به بالا
تلفن پشتیبانی031 - 34496205 | 09371818129

هفت روز هفته، از 9 الی 21 پاسخگویی شما هستیم. | آدرس-اصفهان.میدان امام علی .خیابان .عبدالرزاق.کناره گذر .نرسیده به پاساژ امام علی |

همراه ما باشید!eitaainstagramdiscordsoroshlinkedintwiterfacebookaparatyourubikatelegramwhatsuptamasha2pinterestthreads

فروشگاه اینترنتی خانه طلایی، بررسی، انتخاب و خرید آنلاین.
یک خرید اینترنتی مطمئن، نیازمند فروشگاهی است که بتواند کالاهایی متنوع، باکیفیت و دارای قیمت مناسب را در مدت زمانی کوتاه به دست مشتریان خود برساند و ضمانت اصل بودن و با کیفیت بودن کالا را هم داشته باشد؛ ویژگی‌هایی که فروشگاه اینترنتی خانه طلایی دارد. سال‌هاست بر روی آن‌ها کار کرده و توانسته از این طریق مشتریان ثابت خود را داشته باشد.
فروشگاه خانه طلایی
لوازم خانه و آشپزخانه و لوازم خانگی
و پلاسکو با برند معتبر در اصفهان
و ارسال به سراسر ایران
تلفن سفارشات :
09371818129 | 34496205 - 031

مشاهده بیشتر
جستجو
logo-samandehi
چطور میتونم کمکتون کنم؟
سلام👋👋با کارشناسان فروشگاه خانه طلایی آنلاین گفتگو کنید!